پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118814
درخواست ويژه ملي‌پوشان واليبال از مسئولان
تاریخ انتشار : 1393/06/17 11:45:40
نمایش : 1646
بازيکنان تيم ملي واليبال از سرپرست اين تيم خواسته‌اند تا درخواست ويژه آنها را به گوش مسئولان برساند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازيکنان تيم ملي واليبال ايران بيش از ۶ ماه است که در خدمت تيم ملي هستند و بعضي از آنها بيش از ۲ ماه است که خانواده خود را نديده‌اند. واليبال، اردو، تمرين، مسابقه و ديگر هيچ!

ملي‌پوشان کشورمان با واسطه قرار دادن کاپيتان سعيد معروف يک ماموريت ويژه را به امير خوش خبر، سرپرست تيم ملي محول کرده‌اند. آنها درخواست دارند تا خانواده اعضاي تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي اينچئون همراه آنها باشد.

سرپرست تيم ملي ماموريت يافته تا خواسته ملي‌پوشان را با مسئولان در ميان بگذارد و به سرانجام برساند. خوش خبر در همين رابطه گفت: اگر مسئولان بخواهند، مي‌توانند خانواده اعضاي تيم ملي را در قالب يک تور به کره ببرند تا بچه‌ها از ديدن خانواده‌شان روحيه بگيرند. دوري از خانواده بازيکنان را کلافه کرده و روي بازده کارشان در تيم ملي هم تاثير منفي مي‌گذارد.

سرپرست تيم ملي با اشاره به پرتعداد بودن مسابقات واليبال در جهان افزود: شرايط واليبال با رشته‌هاي ديگر متفاوت است. هيچ رشته‌اي مثل واليبال اين قدر مسابقه جهاني ندارد. يکي که تمام مي‌شود، يکي ديگر شروع مي‌شود. تيم‌ها دايم در مسابقه‌اند. تيم‌هايي هم که مدعي‌‎ هستند، بايد مدام تمرين کنند. اين است که بازيکنان‌شان نمي‌توانند در کنار خانواده باشند. به همين دليل مي‌بينيم بازيکنان تيم‌هاي ديگر در مسابقاتي که طولاني است، خانواده آنها در کنارشان است. بازيکنان ما هم دايم در اردو هستند. تيم ما مرحله به مرحله در مسابقات جهاني پيش مي‌رود و همين باعث مي‌شود، مدت زمان دوري بازيکنان از خانواده‌شان زياد باشد.

خوش خبر خاطر نشان کرد: وقتي از تيم ملي نتيجه مي‌خواهيم فقط نبايد درخواست خودمان را شرط بدانيم، بلکه بايد به درخواست ملي‌پوشان هم توجه کنيم. اين بازيکنان ماه‌ها در خدمت تيم ملي بوده‌اند و حالا ديگر از دوري خانواده‌شان به ستوه آمده‌اند. براي همين به من ماموريت داده‌اند که درخواست‌شان را پيگيري کنم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html